מברשת מייקאפ או מברשות איפור מומלצות

מברשת איפור איכותית יכולה להפוך כל מראה איפור למושלם, אך בים של אפשרויות, איך אפשר לדעת אילו מברשות הן הכרחיות לקיט שלך?

תוכן העניינים

מברשת מייקאפ או מברשות איפור מומלצות לשנת 2022

מברשת מייקאפ או מברשות איפור זה חלוקה קודמת של מברשות, אבל אני מכירה טכניקות חדשות עכשיו, ולמדתי איך להשתמש במברשות חשובות אחרות ששינו את משחק האיפור שלי אז רציתי לעשות פוסט מברשת מעודכן לכולכם שעוקבים אחריי מסע איפור. בואו נצלול לתוך זה!

בסדר. אז, מברשות הן פחות או יותר הלחם והחמאה של האיפור. אפילו מאפרת מנוסה תתקשה להתאפר עם מברשות איפור לא איכותיות. למרבה המזל מברשות באיכות טובה וביצועים גבוהים לא צריכות להיות יקרות להפליא. ישנם מספר מותגים שיש להם מברשות מדהימות במחיר ממש טוב.

המברשות איפור האהובות על בלוגריות היופי

כשכתבתי את המדריך האולטימטיבי שלי למברשות איפור ועל מברשת מייקאפ, הבנתי שכלי יופי יכולים להיות מאוד אישיים למשתמש. יש משהו טיפולי אינטנסיבי באיפור בעדינות לתוך העור שלך עם ספוג חלק, ביצוע עין מעושנת חלקה עם מברשת רכה ושכלול שפתיים ללא רבב.

זה עוד לפני שאתם שוקלים את הבחירה בין מברשות טבעיות וסינטטיות, התקדמות בטכנולוגיית האפליקטור וריבוי משימות שמצילות את היום כשהזמן והמקום דקים.

מה עושה מברשת טובה? אנחנו בודקים את מוצרי היופי העדכניים ביותר באמצעות רפרטואר מהימן של מברשות, ספוגים, חיפשנו את שלל האפשרויות הקיימות כדי ליצור עריכה סופית של הכלים הטובים ביותר לאיפור.

לחצי על התמונה לעבור לרכוש את המברשות איפור הנמכרות ביותר לשנת 2022

מברשות איפור טבעיות

כיצד לנקות מברשות איפור וספוגי איפור בצורה הנכונה?

מחקר משנת 2022, התמקד במוצרי יופי בסלונים המשמשים צרכנים רבים, מצא כי 100 אחוזים מדאיגים ממוצרי העור והעיניים היו מזוהמים בחיידקים. פטריות או שמרים נמצאו גם ב-19 אחוז ממברשות האיפור בשימוש.  זה חיוני לדעת איך לנקות מברשות איפור, באיזו תדירות לעשות זאת, ומתי הגיע הזמן פשוט לזרוק אותן לעזאזל חח.

אנחנו צובעים, מתארים ומדגישים את הפנים שלנו עם מברשות איפור כל יום, אבל אנחנו לא תמיד יכולים להגיד את אותו הדבר על התדירות שבה אנחנו מנקים את המברשות הכי בשימוש שלנו. זה לא מספיק לתת להם כביסה יסודית כל חודש בערך. לדברי רופאי עור ומאפרים, עלינו להקציף את הכלים שלנו לעתים קרובות יותר כדי למנוע הצטברות חיידקים, מה שעלול להוביל להתפרצות.

“לפחות כמה פעמים בשנה אני מצליחה לאתר פריצה חדשה לאיפור הישן של המטופל. אבל תמיד יש השאלה עד כמה מברשת האיפור הייתה קשורה לבעיה”, אומרת נופר., רופאת עור מוסמכת ממיאמי. “כשהאיפור הזה מזדקן הוא עלול להתחיל לאחסן חיידקים, והחיידקים יכולים לצמוח על פני מברשות האיפור שאין להם שום הגנה אנטיבקטריאלית או אנטי פטרייתית.

למעשה, אנחנו יודעים שמברשות איפור כן מגדלות חיידקים ופטריות אבל אנחנו לא יודעים כמה זה נפוץ בבית שלנו [אם] אנחנו משתמשים בהם בקביעות.”

אם זה לא משכנע אותך לשטוף את המברשות שלך לעתים קרובות, אולי מדריך שלב אחר שלב מאמני איפור ורופאי עור כיצד לנקות מברשות איפור יעשה את העבודה.

קדימה, המשך לקרוא לקבלת טיפים לשטיפת מברשות מהמומחים, יחד עם רעיונות לניקוי מברשות, כלים וכל המידע שאת צריכה כדי לשמור על הפנים שלך ללא פטריות ושמרים.

באיזו תדירות כדאי לנקות מברשת מייקאפ?

אין תשובה אחת למתי בדיוק עליך לנקות מברשת מייקאפ, אבל מאפרים ורופאי עור מסכימים בדרך כלל שהתשובה היא: לעתים קרובות. “אני ממליצה לשטוף את מברשת המייקאפ לפחות כל שבועיים או יותר אם את מתחילה לראות שיש איזה איפור נראה על המברשת”.

 המומחית עור בוחרת לשטוף את המברשות שלה פעם בשבוע. מכיוון שמברשות אלה משמשות על הפנים שלך, ככל שהן נקיות יותר, כך היא אומרת. עם זאת, היא קצת יותר נוחה עם צלליות ומברשות תוחם. “מברשות המשמשות סביב העיניים יש לנקות לפחות פעמיים בחודש”, היא אומרת.

האם אני יכול לשים מברשת מייקאפ במכונת הכביסה?

למרבה הצער, מכונת הכביסה אינה קיצור דרך מקובל. “החום של המכונה יפרק את הדבק שמחזיק את המברשת לידית”, מסבירה נופר.

ניקוי המברשות שלך עשוי להיות עוד מטלה להוסיף לסבב הניקוי השבועי, אבל היי, יש תמורה מנצחת. נקי את המברשות באופן קבוע, והעור שלך ישתפר.

קראו עוד על: קונסילר מומלץ

חשבי על מברשות האיפור שלך כמו מברשות צבע של אמן – לכל אחת יש צורה, גודל ומטרה אחרת. גם אם את משתמשת במוצרי האיפור הטובים ביותר, את צריכה  את הכלים המתאימים כדי ליישם אותם נכון ולקבל את המראה המוגמר שאת רוצה.

המומה מהאפשרויות? אנחנו מבינים את זה – יש הרבה מברשות איפור בחוץ.

מברשת בסיס מה זה?

מברשת בסיס נועדה למרוח את איפור הפנים הבסיסי שלך, בדרך כלל הבסיס שלך או קרם. מברשת יסוד טובה גורמת לאיפור שלך להיראות ללא רבב, עם מינימום מאמץ שנדרש מצידך.

יש גם סוג שונה של מברשת בסיס לכל נוסחת בסיס: למברשות בסיס אבקה, למשל, יש ראש מברשת רחב יותר וזיפים רכים, בעוד שלמברשות בסיס נוזלי יש בדרך כלל זיפים צפופים וראש מברשת צר יותר.

מברשת בסיס מעוצבת עם זיפים זוויתיים וצפופים המחבקים את קווי המתאר של הפנים שלך בצורה מושלמת, כך שאת לא צריכה לדאוג לבזבז שעות בניסיון למזג הכל פנימה.

איך להשתמש במברשת?

ישנן שתי דרכים שונות להשתמש במברשת בסיס להנחת בסיס נוזלי או קרם. בשיטה הראשונה, פשוט טפחי את הבסיס על המצח, הלחיים, הסנטר ועל גשר האף עם האצבעות. לאחר מכן, ערבבי את המוצר באמצעות מברשת הבסיס שלך, נעו בתנועות מעגליות לגימור חלק.

בשיטה השנייה, טבלי את הזיפים בבסיס ישירות, ולאחר מכן מרחי את המוצר על המצח, הלחיים, הסנטר והאף, תוך כדי שילוב. החליפי בין תנועות גורפות (כדי לפזר את המוצר על פניך) לבין תנועות מעגליות למריחה ומיזוג מדויקים. זכרי, פחות זה יותר – התחילי עם כמות קטנה של בסיס, ותמיד תוכלי להוסיף עוד אם את צריכה את זה.

לחצו כאן למעבר לדף הבית: מסלסל שיער

שאלות נפוצות
מברשות סינתטיות עשויות משיער מלאכותי ומתאימות למוצרים נוזליים או קרמיים, בעוד מברשות טבעיות עשויות משיער בעל חיים ומתאימות יותר למוצרים יבשים.
הכמות תלויה בשגרת האיפור שלך, אך סט בסיסי כולל מברשת לפודרה, סומק, הנחת צללית, ומילוי גבות.
בחרי מברשת סומק בעלת קצוות מעוגלים להנחה מדויקת וטבעית.
מברשת צללית קטנה ורכה עם קצוות מעוגלים מומלצת להנחה מדויקת.
נקי אותן עם נוזל ניקוי מיוחד או סבון עדין ומים, לפחות פעם בשבוע.
מומלץ להחליף מברשות כל 1-3 שנים, תלוי בשימוש ובקפידה על ניקיון.
מרגו רובי
מרגו רובי עוברת מבלונדינית ברבי לבלונדינית תות - המגמה החמה של העונה
מרגו רובי עוברת מבלונדינית ברבי לבלונדינית תות – המגמה...
השפעת המדיה החברתית על טרנדים ביופי בשנת 2024
השפעת המדיה החברתית על טרנדים ביופי בשנת 2024
השפעת המדיה החברתית על טרנדים ביופי בשנת 2024 בעידן שבו...
חגים
איך לבחור את האיפור המושלם לעונת החגים של 2024
איך לבחור את האיפור המושלם לעונת החגים של 2024 חגים מתקרבים...
טרנדים חדשים ביופי
טרנדים חדשים ביופי: מה יקרה בעולם הקוסמטיקה ב-2024?
טרנדים חדשים ביופי: מה יקרה בעולם הקוסמטיקה ב-2024? טרנדים...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות