טיפוח העור הטוב ביותר בגיל המעבר

טיפוח העור הטוב ביותר בגיל המעבר ותחום היופי והטיפוח הוא תחום דינמי ומשתנה, שקיבל פופולריות רבה במהלך השנים. הקנייה הצרכנית בתחום זה נמשכת להתפתח ולהתרחב, בהתאם לשינויים במודלים החברתיים, הטכנולוגיים, והגישות הפסיכולוגיות של הצרכנים

תוכן העניינים

טיפוח העור הטוב ביותר בגיל המעבר

טיפוח עור הטוב ביותר בגיל המעבר משהו שכל אישה עוברת, אבל אף אחד לא מדבר עליו… הגיע הזמן לדבר על גיל המעבר! ככל שאנו מתבגרים, הצרכים של העור שלנו משתנים באופן דרמטי.

זה אומר שאנחנו צריכים להתאים את איכות טיפוח העור שלנו כדי להתאים לצרכים האלה…

ההשפעה של ההורמונים על העור שלנו היא דבר שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, וזה חשוב יותר מאי פעם לנשים שעוברות את גיל המעבר.

ככל שמתבגרים, רמות האסטרוגן יורדות, מה שמוביל להאטה והפחתה בייצור הקולגן.

במהלך חמש השנים האחרונות של גיל המעבר

נשים מאבדות כ-30 אחוז מהקולגן שלהן, מה שאומר שהן עשויות להרגיש כאילו הרבה קמטים חדשים הופיעו בן לילה וזה ההפך משמירת טיפוח העור הטוב ביותר.

יתרה מכך, אקנה הורמונלי יכול להיות שכיח בתקופה זו, כך שזה כמעט כמו לחיות מחדש את שנות העשרה.

בין המוצרים הנמכרים ביותר: הקליקו על התמונה לרכישה:

קונסילר טארט ייחודי

עוד על: כיצד להשתמש בחומצה היאלורונית ורטינול יחד לעור קורן?

מה הסיבה?

מסיבה זו, הבטחת משטר טיפוח העור שלך עד אפס היא המפתח למראה ולהרגשה הטובה ביותר שלך במהלך תקופה זו. קראו עוד כיצד ליצור שיער שטני?

מוצרי טיפוח עם רטינול יכולים להגביר באופן פעיל את תחלופת התאים ולעורר ייצור קולגן, בעוד שמרכיבי לחות כגון חומצה היאלורונית חיוניים כדי למנוע יובש. שימוש ב-SPF עם גורם גבוה מדי יום היא גם חיונית, כמובן.

עור שלא קופץ לאחור כמו פעם

למרבה המזל, המחקר עשה כברת דרך ועכשיו מספק תובנות אמיתיות לגבי איך את יכולה להתמודד עם אתגרי העור הנפוצים הללו. בין אם מחפשים אמצעי מניעה או דרכים לטפל בבעיות העור בגיל המעבר שאת חווה כעת, הנה היסודות של מה שאת צריכה לדעת ומה את יכולה לעשות.

מהו עור בגיל המעבר?

רבים מהשינויים שהעור שלך יעבור במהלך גיל המעבר ניתן לייחס לאיבוד אסטרוגן. הירידה המהירה שלו משפיעה על גמישות העור, המרקם, הצפיפות, הגמישות, הלחות והגמישות של העור – כל אלו מובילים בסופו של דבר לעור במרקם קרפ שמאבד את ה”קפיצות” או גמישותו.

באופן מזעזע למדי, הקולגן יכול לרדת עד 30% בשנים הראשונות של גיל המעבר, ולגרום לעור להיות דליל יותר, חלש יותר ונוטה יותר לרגישות, המבטא סימנים של נזק סביבתי.

טיפוח עור לעור בגיל המעבר

כשמדובר בבעיות עור בגיל המעבר, המפתח הוא לשים לב לצרכים הספציפיים של העור שלך. לזכור כי קרם הגנה ושימוש במוצרי טיפוח חשובים אחרים אנטי אייג’ינג הם מרכיב קריטי בכל שגרת טיפוח.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבור טיפוח העור הטוב ביותר, בחרו במרכיבי גיבורי-על כגון רטינול, בקוצ’יול, ויטמין C, פפטידים, ניאצינמיד.

הגישה המתאימה לכולם של קרמים עשירים וכבדים ל”עור בוגר” לא מתאימה לכל אחד, והיא לא מתחשבת במגוון הבעיות המורכב בשלב זה של החיים.

חובה לרכוש: סרום גוף לעור בריא וצעיר.

כדי לטפל כראוי בדאגות העור החדשות הללו

להתאים את השגרה שלך בהתאם לסוג העור שלך בשילוב עם מוצרים המכוונים לדאגות העור הספציפיות שלך. במידת הצורך, לתכנן פגישת ייעוץ עם רופא עור מוסמך. הנה כמה טיפים לטיפוח העור שכדאי לקחת בחשבון:

אם העור שלך הפך יבש יותר

עבור למוצרי לחות יותר מועשרים במרכיבים לשיקום העור ומחדשים, כולל שמנים צמחיים שונים שאינם ריחניים.

ייתכן שתזדקק גם לקרם גוף עשיר יותר, מכיוון שעור מהצוואר ומטה יכול להתייבש גם כן.

אם העור נעשה רגיש יותר

לחפש פורמולות מרגיעות במיוחד, עדינות במיוחד עם מרכיבים שתוכננו במיוחד לעור טמפרמנטלי ואדמומיות.

שימו לב שזה אומר גם בחירת טיפוח עור נטול ריח.

אם הגוון שלך נראה עמום יותר או לא אחיד בגוון, להשתמש בפילינג AHA (חומצת אלפא הידרוקסית) או BHA (חומצת בטא הידרוקסית) כדי להסיר שכבות מובנות של עור מת ולפנות מקום לעור גמיש וחלק יותר מתחבא מתחת.

לאחר שלב חשוב זה וטיפוח העור הטוב ביותר

לעקוב אחר מוצרים המכילים מרכיבים שהוכחו כמבהירים ומאחדים את גוון העור כמו ויטמין C, חומצה אזלאית או חומצה טרנקסמית.

גוונים בשיער

אם ברצונך למקד קמטים

לשקול את מרכיב כוכב העל אנטי אייג’ינג, רטינול. מרכיב זה יכול לשפר את מראה הקמטים העדינים, אובדן המוצקות וסימני הזדקנות משמעותיים אחרים.

אם הנקבוביות המוגדלות שלך פינו את מקומן לעור בעל מרקם קליפת תפוז, להשתמש בניאצינאמיד מרוכז כדי להדק, להחליק ולמזער את הנקבוביות.

גיל המעבר ופריצות ומהו טיפוח העור הטוב ביותר

את עלולה גם לחוות התפרצויות במהלך גיל המעבר (ופרימנופאוזה). זה מיתוס מוחלט שאקנה נעלמת לאחר הבגרות הצעירה. זה לא מובן מאליו שהעור הופך יבש בתקופה זו, אז וודאו שאתם משתמשים במוצרים המתאימים לסוג העור ולדאגות שלכם.

טיפול באקנה בגיל המעבר צריך להתחיל עם תכשיר ניקוי לא מייבש, נטול ריח, שמסיר בעדינות עודפי שומן ופסולת מבלי להפשיט את העור.

לבצע את זה עם מרכיב מוכח נגד אקנה כגון חומצה סליצילית, הידועה גם בשם BHA. לשקול להוסיף מוצר רטינול כדי להתמודד עוד יותר עם הבעיה אם את מתמודדת עם התפרצויות קשות.

אם את חווה יובש ופצעונים בו-זמנית, קרם לחות נטול שמן בשכבות על סרום לחות קל יכול להועיל כדי להוסיף לחות ללא סיכון לסתימת נקבוביות.

עוד על: תגידו שלום לאקנה בגיל המעבר.

שאלות נפוצות
גיל המעבר יכול לגרום לשינויים ברמות הכולסטרול ולהופעת סימני הזדקנות בעור, כולל קמטוטים והתחמצויות. גם ייבוש העור והפחתת האלסטיות יכולים להתרחש.
תכנית טיפוח, קרם לחות, תכנית טיפוח יומית ולילית, כולל ניקוי, תהליך הדרכה והזנה של העור.
כן, ניתן להשתמש בטיפולים קוסמטיים ופרוצדורות מתקדמות בגיל המעבר תוך שיקול דעת והתייעצות עם מומחה. אלו עשויים לכלול טיפולים כמו פילינג, לייזר, טיפולי אור פולסטר ועוד.
לא, אין צורך להפסיק להשתמש באיפור בגיל המעבר. אפשר להמשיך להשתמש באיפור כרגיל, עם התייחסות מיוחדת לטיפוח העור ושימור נקיונו כשרגיל. חשוב לנקות היטב את העור בסוף היום ולהשתמש בתכנית טיפוח המתאימה לעור בגיל המעבר.
כן, תזונה נכונה ובריאה יכולה להשפיע חיובית על עורך בגיל המעבר. צריך לשים דגש על הזנה טובה עם ירקות, פירות, חומרים טבעיים וחלבונים. יש חקרים שמראים שצריכת שמנים חיוניים כמו אומגה-3 עשויה לעזור לשמור על לחות בעור ולהפחית את הופעת סימני הזדקנות.
כן, יתכן כי תרופות שאת נוטלת בגיל המעבר יכולות להשפיע על העור.
מוצרים שעלולים לגרום לאלרגיה
בדיקת רכיבים: איך לזהות מוצרים שעלולים לגרום לאלרגיה
בדיקת רכיבים: איך לזהות מוצרים שעלולים לגרום לאלרגיה מוצרים...
15 טיפים לשמירה על עור זוהר בכל גיל
15 טיפים לשמירה על עור זוהר בכל גיל
15 טיפים לשמירה על עור זוהר בכל גיל 15 טיפים לשמירה על עור...
האם יש קשר בין תזונה למראה העור
האם יש קשר בין תזונה למראה העור? חשיפת המיתוסים והאמת
האם יש קשר בין תזונה למראה העור? חשיפת המיתוסים והאמת האם...
רשימת השקות
רשימת השקות: המוצרים החדשים והטובים ביותר בתחום היופי לחודש אפריל
רשימת השקות: המוצרים החדשים והטובים ביותר בתחום היופי לחודש...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות