החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור

האם ידעתם שרק 40% מהאנשים עם בעיות עור פונים לרופא עור לביקורת שנתית? מחקר חדש של CeraVe חושף נתון זה ומציג יוזמות חדשות לשיפור הנגישות לטיפולי עור.

תוכן העניינים

החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור

רק 40% מהאנשים עם בעיות עור פונים לרופא עור: מה עושות החברות השותפות לתיקון המצב

למרות ש-80% מהמבוגרים מדווחים על בעיות עור, רק 40% מהם פונים לרופא עור לביקור שנתי. מחקר חדש של מומחים בארצות הברית מגלה את הנתונים המפתיעים ומציג את הצעדים שנעשים כדי לשנות את המצב. המחקר מראה כי סיבות כמו עלויות גבוהות, זמן המתנה ארוך, חוסר ביטוח או קושי בניידות הם הגורמים העיקריים לכך שמבוגרים נמנעים מלפנות לרופא עור.

נתונים מהמחקר

בשיתוף עם ארגונים בינלאומיים כמו International League of Dermatological Societies (ILDS) ו-International Society of Dermatology (ISD), פועלת להגביר את המודעות והגישה לטיפולי עור. השותפות הראשונה מסוגה מתקיימת במסגרת יום בריאות העור העולמי שנערך ב-8 ביולי.

פעילויות ותוכניות

במסגרת המאמצים לשיפור המצב, החברה מארגנת אירועים ברחבי צפון אמריקה, ארגנטינה, מלטה, טנזניה, נפאל ואוסטרליה. האירועים מכוונים להגברת המודעות והחינוך בנוגע לחשיבות הגישה השוויונית לטיפולי עור, וכן לחיבור בין רופאי עור למטופלים הנזקקים.

החשיבות של ביקורים תקופתיים אצל רופא עור

עוד על: המלצות מומחים לטיפול עור לאחר טיפול לייזר.

הפעילויות כוללות:

  • הכשרה של צוותי בתי חולים בקו הראשון
  • פעילויות הסברה לממשל המקומי
  • הצעות לטיפולים מיוחדים למטופלים עם מצבי עור שונים

יוזמות מקומיות בישראל

בישראל, החברה קוראת לרופאי עור להצטרף כיוצרי שינוי (Derm Changemakers) ולהציע בדיקות עור חינמיות בקהילותיהם. מהלך זה, יחד עם חלוקת מוצרים לטיפוח העור, יכול לסייע לגשר על הפער הקיים בגישה לבריאות העור.

מחויבות החברה

לדברי טום אליסון, סגן נשיא בכיר לשיווק רפואי דרמטולוגי בחברות בישראל ליופי מחויבת להגדלת הגישה לטיפולי עור טיפוליים עבור כל האנשים, במיוחד באזורים נזקקים. אנו עובדים לצד שותפינו המובילים בשינוי, כמו NAFC, ILDS ו-ISD, באמצעות הצעת הכשרות, חונכויות, מענקים ומוצרים על מנת לסגור את הפער הזה ולהבטיח שכולם יוכלו לגשת לטיפולי עור הנחוצים להם.”

המחקר של החברה מדגיש את הצורך הגובר בגישה לטיפולי עור ומציג את המאמצים הנעשים כדי לתקן את המצב. בעזרת שותפויות בינלאומיות ויוזמות מקומיות, יש תקווה שאחוזי הגישה לטיפולי עור יעלו ושכל אדם יוכל לקבל את הטיפול הראוי לו.

על כל אחד מאיתנו להיות מודע לחשיבות של בדיקות עור שנתיות ולהתעדכן באפשרויות הקיימות באזורנו. יש לפנות לרופא עור במידה ומזוהות בעיות עור ולנצל את ההזדמנויות המוצעות על ידי ארגונים כמו CeraVe לשיפור בריאות העור האישית.

קראו עוד על: החשיבות של טיפולי מוצרי טיפוח לפנים.

שאלות נפוצות
בדיקות תקופתיות אצל רופא עור יכולות לעזור באיתור מוקדם של מצבים חמורים כמו סרטן העור, וכן לסייע בטיפול בבעיות עור שכיחות כמו אקנה, רוזציאה ופסוריאזיס.
הסיבות העיקריות כוללות עלויות גבוהות, זמן המתנה ארוך, חוסר ביטוח רפואי וקושי בניידות. כל אלה גורמים לכך שאנשים רבים מוותרים על ביקור אצל רופא עור.
חברות משתפות פעולה עם ארגונים בינלאומיים ומקומיים כדי להציע הכשרות, מענקים ומוצרים על מנת להגדיל את הנגישות לטיפולי עור. הם מארגנים אירועים והכשרות בצפון אמריקה ובמדינות נוספות ברחבי העולם.
אם אתם חששים מביקור אצל רופא עור, חשוב לזכור שהמטרה היא לשפר את בריאות העור שלך. ניתן להתחיל בשיחה עם רופא משפחה לקבלת המלצות והסברים. כמו כן, אפשר למצוא מידע באינטרנט על מה לצפות בביקור הראשון אצל רופא עור.
תחזוקה שוטפת של עור בריא כוללת שימוש בתכשירי ניקוי ולחות מתאימים, הגנה מפני השמש עם קרם הגנה ושמירה על תזונה מאוזנת. במקרים של בעיות עור קשות, מומלץ לפנות לרופא עור לקבלת ייעוץ מקצועי.
אם את סובל מתסמינים חריגים כמו פריחה, גירוד חמור, שינויי צבע בעור, גידולים או פצעים שאינם מתרפאים, מומלץ לפנות לרופא עור בהקדם. רופא עור יוכל לאבחן את המצב ולהמליץ על הטיפול המתאים.
סודות לשיער בריא ומבריק מוצרים וטיפים מהמומחים
סודות לשיער בריא ומבריק: מוצרים וטיפים מהמומחים
סודות לשיער בריא ומבריק: מוצרים וטיפים מהמומחים נשים רבות...
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ: המדריך האולטימטיבי שלך לסטיילינג!
10 תספורות שיהפכו לכוכבות הקיץ: המדריך האולטימטיבי שלך לסטיילינג! 10...
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים?
האם ויטמינים לצמיחת שיער באמת עובדים? האם ויטמינים לצמיחת...
האבק בשיער הטריק החדש לשיער מושלם
האבק בשיער: הטריק החדש לשיער מושלם
האבק בשיער: הטריק החדש לשיער מושלם האבק בשיער: הטרנד החדש...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות