איך לשפר את העור לעור יפה?

תוכן העניינים

איך לשפר את העור לעור יפה?

אז איך לשפר את העור לעור יפה? כולם רוצים לקבל עור רך לתינוק חלק. ישנן מגוון שיטות בהן תוכלי להשתמש כדי לעזור לך לשמור על העור רך ויפה.

שימוש בציוד למטבח

מצאי את הדרך הנכונה להשרות. בעת השרייה באמבטיה כדי להעניק לחות לעור, זכרי להגביל את החשיפה שלך למים ל-20 דקות. כל עוד עלול לייבש את העור שלך. שמרי על מים פושרים. מים חמים עלולים לגרום לעור להתקלף ולהתקלף.

נסי חלב ודבש. חלב מכיל לקטט, בעל תכונות פילינג, ולדבש תכונות ריכוך, לחות. השרייה באמבט חלב ודבש יכולה לעזור לשפר את איכות העור שלך.

השתמשי בחלב שומן מלא או אבקת חלב ודבש טהור. חלב שומן מלא יכול לעזור להעניק לחות לעור כמו גם לעזור לקלף.

יוצקים 1 עד 2 כוסות חלב וחצי כוס דבש מתחת למים חמימים וזורמים ומחכים שהאמבט יתמלא. מערבבים את החלב והדבש לתוך המים עד שהתערובת אחידה לכל אורכה.

היכנסי לאמבטיה ותשרי כל עוד את מרגישנ בנוח. ברגע שאת יוצאת, בדקי בעדינות את העור שלך היבש.

איך להיראות יפה עבור החבר שלך

השתמשי בשמפניה או ביין אדום. למרות שחסר מחקר מקיף, סלבריטאים וחובבי יופי רבים טוענים שהם שמים לב שהעור שלהם הופך רך יותר, בהיר יותר וצעיר יותר למראה כשהם משרים יין אדום או שמפניה. ייתכן שהסיבה לכך היא נוגדי חמצון ביין אדום וחומצה טרטרית בשמפניה, ששניהם עלולים להבהיר את העור.

מוזגים כוס יין או שמפניה באמבט רץ. מערבבים את האלכוהול למים וטפסים לאמבטיה. משרים כ-20 דקות.

רבים מרגישים שהספיגה באלכוהול היא בזבוז כסף, אבל החדשות הטובות הן שההשפעות יהיו זהות אם תשתמשי בשמפניה שהשתפחה או ביין שהפך רע. אם יש לך אלכוהול ישן בסביבה, את יכולה להשתמש בו לאמבטיה במקום לשחרר אותו לפח.

השתמשי בעשבי תיבול. מגוון עשבי תיבול ותבלינים, שחלקם כנראה יש לכם כרגע במטבח שלכם, יכולים לשמש באמבטיה כדי להחיות את העור. אם יש לך תבלינים שאת לא משתמשת בהם לעתים קרובות, נסי לזרוק אותם לאמבטיה.

למרווה, רוזמרין, מנטה, קמומיל ותה ירוק יש השפעה חיובית על העור עבור חלקם. הריחות של עשבי תיבול אלה יכולים גם להיות מרגיעים, אם את מחפשת אמבטיה כאמצעי להירגע.

את יכולה לפזר עשבי תיבול לתוך התה שלך כדי לחלוט תה צמחים מבעוד מועד. קחי כוס אחת עד שתיים מהתה שלך והוסיפי אותו למי האמבט שלך. יש להסיר עודפי עשבי תיבול מקומקום התה ולהניח במגבת. קשרי את החלק העליון של מטלית הכביסה יחד והשאירי אותה באמבטיה בזמן שאת משרה.

קחי אמבט שיבולת שועל. אמבטיות שיבולת שועל הן שיטה פופולרית מאוד לטיפול בעור יבש. דייסת שיבולת שועל יכולה להרגיע עור יבש ומגרד וגם מסייעת בהלחנת העור.

לאמבט שיבולת שועל, השתמשי בשיבולת שועל קולואידלית או העבירי כמה כוסות שיבולת שועל רגילה דרך מעבד מזון. זה יתערבב טוב יותר עם מי האמבט.
את יכולה גם להוסיף אבקת אפייה, חלב קוקוס או שמן זית לתוספת רכות.

מערבבים את שיבולת השועל וכל מרכיב אחר שבו את משתמשת לתוך אמבטיה חמה. מערבבים עד להמסה ואז קופצים פנימה. משרים למשך 20 דקות, ולאחר שסיימת, יבשי בעדינות את העור.

העניקי לחות לאחר האמבטיה שלך. ברגע שאתה יוצא מאמבטיה, השתמש בקרם הלחות הרגיל שלך על הרגליים, הזרועות, הכתפיים והפנים. זה יגרום להשפעות ההשריה להימשך זמן רב יותר ולחדש את כל השמנים שאבדו בתהליך הרחצה.

איך להרגיש יפה

שימוש במלח אפסום

עשי אמבטיה עם מלח אפסום. מלח אפסום הוא למעשה לא מלח אלא תרכובת מינרלית הקיימת באופן טבעי. יש לו מספר יתרונות בריאותיים, כולל לחות וחידוש עור יבש וסדוק. את יכולה לעשות אמבטיה באמצעות מלח אפסום אם את רוצה עור טוב יותר.

הוסיפי 2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה והניח למלח להתמוסס. אין להוסיף סבון או מוצרי יופי אחרים מכיוון שהם עלולים להפריע למלח.
משרים במים לפחות 12 דקות. כאשר אתה יוצא מהאמבט, טפחי בעדינות את עורך באמצעות מגבת.
לתוצאות מיטביות, נסי לרחוץ במלח אפסום שלוש פעמים בשבוע.

פילינג את העור שלך. את יכולה גם להשתמש במלח אפסום כדי לקלף את העור שלך. פילינג הוא תהליך שבו עור מת ופסולת מוסרים. אנשים רבים מקלפים את פניהם על בסיס קבוע כדי לשמור על עור נקי ולמנוע אקנה.

בזמן מקלחת או אמבטיה, ערבבי מלח אפסום עם ג’ל רחצה או שמפו ושפשפו את התערובת על כתמי עור גסים כמו המרפקים והברכיים. לשטוף היטב.
אם את רוצה לקלף את הפנים שלך, ערבבי פנימה חצי כפית מלח אפסום עם קרם הניקוי הרגיל שלך ולאחר מכן השתמש כרגיל.

הוסיפי שמן תינוקות או שמן זית לתערובות מלח אפסום. אם העור שלך יבש במיוחד, נסי להוסיף שמן תינוקות או שמן זית לתערובות מלח אפסום. שמנים אלו יכולים לעזור בהענקת לחות לעור יבש. הוסיפי כמה טיפות שמן תינוק או זית לתערובת פילינג או חצי כוס לאמבט מלח אפסום.

לחות. כאשר את מסיימת להשתמש במלח אפסום, תמיד להרטיב. שימוש בתחליב איכותי יכול לחדש את כל השמנים שאבדו מהחשיפה למים. בעוד שמלח אפסום טוב לעור, הוא יכול בקלות לייבש את העור במהלך תהליך הפילינג.

איך להשיג שיער בלונדיני מחום כהה

טיפול ברגליים יבשות

שטפי את כפות הרגליים בכל יום עם מים חמים וסבון. אנשים רבים דואגים לרגליים יבשות וסדוקות. העור בכפות הרגליים נפגע בקלות עקב הליכה יומיומית ואחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם רגליים יבשות היא לשטוף אותן כל יום עם מים חמים וסבון.

שמרי את המים שבהם את משתמשת פושרים. מים חמים מדי יכולים לייבש עוד יותר את העור.

כל שעלייך לעשות הוא להקציף מטלית עם סבון ידיים או סבון רחצה ולקרצף את הרגליים עד ללכלוך ועור יבש יורדים. את צריכה לעשות זאת בכל יום כשאת מתקלחת.

פילינג את הרגליים. רגליים יבשות בהחלט יכולות להפיק תועלת מתהליך פילינג. פילינג של כפות הרגליים שלך כמה פעמים בשבוע יכול לעזור להן להישאר חלקות ונקיות.
חנויות יופי ותרופות רבות מוכרות קרמי פילינג המיועדים במיוחד לטיפול בכף הרגל.

עוד על: איך היופי הפנימי משפיע.

אם תבחרי במסלול זה, פשוט עקבי אחר ההוראות שעל האריזה.
את יכולה גם להשתמש במלח אפסום. הוסיפי חצי כוס מלח אפסום לאגן מים פושרים והשרי את כפות הרגליים למשך 20 דקות. יבשי את כפות הרגליים שלך ואז הוסיפי שתי טיפות שמן מנטה לקרם הלחות הרגיל שלך ושפשפי את זה לתוך כפות הרגליים.

אם כפות הרגליים שלך סדוקות או יבשות במיוחד, שקלי לקנות אבן ספוג או מכונת גילוח קשה. אלו מכשירים דמויי ליפה שנועדו לעזור לשחרר עור מת מאזורים קשים כמו העקבים, בין האצבעות והקרסוליים.

לחות מדי יום. דרך פשוטה נוספת לשמור על רגליים רכות היא פשוט להרטיב כל יום. כל שעלייך לעשות הוא למרוח את הלחות הרגילה שלך על הרגליים לאחר מקלחת. אולי כדאי גם לקנות קרם שמיועד במיוחד לרגליים מחנות יופי או כלבו. שימי לב לאזורים כמו הריפוי שלכם ובין אצבעות הרגליים, שכן אזורים אלו נוטים להתייבש בקלות רבה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות