איך לשמור על האף חם בקור?

תוכן העניינים

איך לשמור על האף חם בקור?

אף קר אינו רק מעצבן, מחקרים מצביעים על כך שהוא יכול להעלות את הסיכוי לחלות בנזלת, הידועה גם בשם הצטננות. למרבה המזל, יש הרבה דרכים כדי לשמור על האף שלך חם בקור, כך שיהיה לך נוח ופחות סביר לחלות. עם זאת, אם האף שלך תמיד נראה קר, לא משנה מה את עושה, קבעh תור לרופא שלך. זה יכול להיות סימן לבעיה רפואית בסיסית.

כסי את האף שלך

עטפי צעיף סביב הפנים כדי לשמור על חום האף. דרך פשוטה לכסות את האף היא פשוט לכסות את כל הפנים מתחת לעיניים. קחי צעיף ועטוף אותו בצורה רופפת סביב הפנים שלך כמה פעמים כדי לבודד את האף.

את יכולה לתחוב את הקצוות של הצעיף שלך לתוך הז’קט או המעיל שלך כדי שהם לא יהיו תלויים רופפים.
אל תעטפי את הצעיף כל כך חזק עד שזה לא נוח או קשה לנשום.

אף חם בקור

השתמשי בבלקלווה כדי לכסות את האף שלך. בלקלווה, או מסכת סקי, מכסה את כל הפנים שלך, כך שהרכבת אחת תשמור על חום האף שלך. ניתן לכוונן חלק מהבלקלוואות כך שרק החלק התחתון יכסה את האף והפה שלך.

בלקלווה גם תעזור להגן על האף שלך מהרוח.
ודאי שזה בסדר עבורך ללבוש מסכת סקי לאן שאת הולכת. לא תרצי ללבוש אחד אם את נכנסת לבנק, למשל.

קוסמטיקה טבעית

לבשי מסכת פנים פליסה או ניאופרן כדי לשמור על חום האף. ניתן לחבר מסיכת פנים סביב הראש או להשתמש ברצועות שמתאימות על האוזניים כדי להישאר במקומה. שימי אחד כדי לכסות את הפה והאף שלך ולשמור אותו חם.

חפשי מסכות פנים פליסה או ניאופרן בחנויות למוצרי ספורט, בבתי מרקחת מקומיים, בחנויות כלבו, או על ידי הזמנתם באינטרנט.

משכי סנוד מעל האף שלך כדי לכסות אותו. סנוד הוא בד עגול דמוי צעיף שיכול לשמש ככובע לשמירה על חום ראש או סביב הצוואר כמו צעיף. שימי סנוד כך שהוא כרוך סביב הצוואר שלך ומשוך אותו למעלה כדי לכסות את הסנטר, האף והפה שלך.

סנוד דומים לצעיף אינסוף אבל הם קטנים וצפופים יותר.
חפשי סנוד בחנויות בגדים או על ידי הזמנתם באינטרנט.

שימי על מחמם אף כדי לשמור על האף שלך מכוסה. מחמם אף הוא מעט בד סרוג או בד סרוג המחובר לרצועה המכסה רק את האף כדי לשמור על חום. אם רק האף שלך קר, השתמשי במחמם אף כדי לשמור אותו מכוסה מפני פגעי מזג האוויר ולחמם אותו. עוד על: איך לקבל עור יפה וזוהר?

הקפידי לחגור את מחמם האף חזק מספיק כדי שהוא לא יחליק מהאף שלך.
אולי לא תוכל למצוא מחממי אף בבית המרקחת או בחנות הכלבו המקומית שלך, אבל אתה יכול להזמין אותם באינטרנט.

מחממי אף מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים, כך שתוכלו לבחור אחד שמתאים לכם!

להרגיש יפה

לחמם את האף

שתי משקה חם כדי לחמם את האף והסינוסים. הכיני משקה נחמד וחם כמו תה או קפה ולגמו ממנו. החום של המשקה והאדים המגיעים ממנו יחממו את הפה שלך כמו גם את האף והסינוסים שלך אם הם קרים.

משקה חם יכול גם לעזור להקל על הגודש אם יש לך.

מרחי קומפרס חם על האף כדי לחמם אותו. קחי מטלית נקייה והטבילי אותה במים חמים. סחטי את עודפי המים והניחי את הבד על האף והסינוסים כדי לחמם אותם אם הם קרים. השאירי את הקומפרס למשך כ-5-10 דקות, או עד שהוא כבר לא חם. את יכולה להשרות אותו שוב במים חמים אם את צריכה הקלה נוספת.

ודאי שהמים לא כל כך חמים שהם עלולים לשרוף את העור שלך. הניחי למים הרותחים להתקרר במשך 5 דקות לפחות ובדקי את המים על ידי נגיעה בהם עם האצבע כדי לוודא שהם לא חמים מדי.
אם את משתמשת בקומפרס חם לאחר שנכנסת מהקור, אל תחזרי אל הקור עד שהפנים שלך יבשות לחלוטין או שהעור שלך עלול להתייבש והלחות תגרום לאף שלך להיות קר עוד יותר.

כדי ששאר הגוף שלך יהיה חם. אם האף שלך מרגיש ממש קר, זה יכול להיות בגלל שכל הגוף שלך קר. לבשי שכבות של בגדים ומעיל גדול כדי לשמור על חום כל הגוף, מה שגם יעזור לגרום לאף להרגיש חם יותר. ללבוש גרביים תרמיות וכובע חם כדי שהרגליים והראש שלך יהיו חמים גם כן.

לבשי ביגוד תרמי מתחת לשכבות שלך כדי לבודד את גופך.
מצבים מסוימים, כגון תופעת Raynaud, יכולים לגרום לזרימת דם לקויה, מה שעלול לגרום לאף שלך להתקרר. חימום שאר הגוף יכול לעזור לשפר את זרימת הדם.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות